Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete


1071 Budapest, Damjanich u. 41-43.

 

 
 
 


A Gyógypedagógiai Szemle tartalomjegyzéke - 2019.

 

2019/1

Szám: 1

 

TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK

Földi Fanni – Szabó Norbert – Mucsiné Erdei Mónika – Józsa Krisztián: A szövegértés és a zenei észlelés jellemzői és kapcsolatuk tanulásban akadályozott tanulók körében

Nagyné Klujber Márta: A mozgásterápiás ellátásról való tájékoztatás a pedagógiai szakszolgálatban

 

A GYÓGYPEDAGÓGIA TÖRTÉNETE

Surján Noémi: A tanulási zavar fogalmának története

 

A GYAKORLAT MŰHELYÉBŐL

Szöllősi Gábor: Játékosítás (gamification) az oktatási gyakorlatban

 

KÖNYVISMERTETÉSEK, ÚJDONSÁGOK

Varga Fanni: Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák (Győri Miklós – Billédi Katalin)

Nagyné Klujber Márta: Billenések. Tanulmányok a dinamikus szenzoros integrációs terápia köréből (Szvatkó Anna)

Csányi Yvonne: Schüler mit Sehbehinderung und Blindheit im inklusiven Unterricht. Praxistips für Lehrkräfte
Gyengenlátó és vak tanulók az inkluzív oktatásban. Gyakorlati tanácsok pedagógusoknak (Markus, Ling – Michael, Thiele)

Prónay Beáta – Gombás Judit – Duhonyi Adrienn – Varga Gabriella: A vak gyermekek önálló közlekedése és mozgása. A Támogató modell (Joseph Cutter)

 

===================================================================